onsdag 3 september 2008

Småskador och trötthet

Huhhhh vad trött jag är, vaknade iofs ganska bra idag och var inte övertrött men skulle nog behöva sova några timmar till tror jag minst.

Upp och iväg med jesper på dagis och sedan var det bara att åka till jobbet och ta morgonpasset, är ensam till 08 och inte fören då börjar man få folk runt sig.
Kan inte direkt säga att jag klagar då det är skönt med tystnad runt sig, har fått lite tid att äta frukost ifred här utan att tänka på att hålla någon tid för det ringer som inget nu på morgonen.

Annars så har jag lite småskador om man kan kalla dom så?
Har en sticka i fingret som jag försökt ta ut men den sitter så djupt att det det gör så ont att försöka ta ut den, får försöka läka det sedan gå på det igen.
Igår lyckades jag trampa snett eller något i trappan så mitt knä åkte åt sidan det gör inte så värst ont men det känns lite obehagligt, högerarmen känns lite slapp och ja tung.. vettefasen varför men det kunde varit värre (; har dock fortfarande kvar nerven som är i kläm vid skuldran tror det kan vara den som gör så att armen känns tung.

Nu på morgonen så kommer lottas mamma hem och jag tänkte ta med jesper där så han får träffa henne och sten, han har tjatat om dom varje dag som dom varit borta så tror han kan behöva lite tid med dom dock blir det inte fören jag har slutat vid 16.

Annars ikväll är det träning igen, får försöka ta det lite lugnt på träningen då jag har lite ont överallt men tror det kan bli roligt och bra, har ju chansen att lära mig nya Gi grepp eftersom jag äntligen fått min GI (((:

om det inte blir för sent ikväll så ska jag nog ta mig tid att se någon bra film på undervåningen med eller brevid lotta.

aja nu ringer det igen så det är bara svara och räkna timmarna (:

Inga kommentarer: