tisdag 23 september 2008

dålig på uppdatera

ja blev inte så mkt till uppdatering idag men nu kan det bli desto mera då jag är ensam på morgonen ;D

igår.. ja var en ganska lugn dag med många samtal och mycket postärenden på jobbet, satt breve nygren och nötte tills kunderna slutade ringa och vi gick över på postärenden.
tror jag har ganska bra effi igår men för några samtal för att få bra dagsbonus men men vad gör man då det inte finns mer att ta av?
hämtade Jesper med lottas mamma och körde sedan till electrolux där vi pratade lite med leif om microsar och allt som har med köket o göra, hem för att sedan fixa o dona lite hemma.

Vidare klockan 19:30 var det dags att träna igen, har någon nerv i kläm eller så tror jag för jag tappar känseln i armen ibland och får jätteont men träna kan man ändå, har lite svårt för lyft, armbars och armhävningar bara men tog dom så gott det gick.

Körde tre stycken sparringmatcher och första avslutade jag med triangle choke, andra med armbar och tredje avslutades aldrig då nordman fick ett knä under ögat och fick ett "cut".

sedan var det mera fys och det var jobbig fys kan jag lova men det är nog bra för min tjocka mage :D

tillbaka på kvällen så satt jag lite med lotta sedan startade jag en "be a pro" gubbe på nhl som jag har fått lånat av thimmy och spelade kanske till en halv tolv tiden. det var jätteroligt men jag har 3 förluster då.. men man lär sig :D

idag ska jag jobba till ett tiden sedan har jag sektionsmöte tills jag slutar och lite mera därtill, annars så ska jag vara med jesper och lotta o försöka fixa lite hemma. är så sött när jesper städar även fast det blir stökigare än innan (;

ska se när jesper lägger sig om jag ska smita över till thimmy och ta med mig min kontroll o nöta lite nhl där men vi får se, kanske blir lite ramparts/wow.

aja mycket spekulationer men vi får se hur det blir.

sitter o håller tummarna för jag ska ha råd med träningsavgiften plus bjj lägret den 4-5oktober, håll tummarna med mig?

Inga kommentarer: