fredag 12 september 2008

ny start

Idag är första gången på jobbet igen efter jag har varit sjuk och det känns lite sådär faktiskt, känner mig pigg o så men fortfarande lite svag i kroppen. rösten är väl det värsta för pratar jag en längre stund nu(10min) så försvinner min röst mer och mer men vi får se hur vi löser det problemet.
Magen är också lite egen idag.. men även den går nog bort efter en stund (:

Annars idag så kommer väl inte så mkt att hända, kanske ska till camilla o jonas då jonas fyller år men lotta är ju sjuk så får även se hur det blir med den saken.
Hade gärna velat ta det lugnt idag och bara vara men känns ändå som dumt att missa en sak till med camilla o jonas då dom hälsar på oss då det är något.

Ne ska hämta lite vatten o se om det löser halsen.
hadee

Inga kommentarer: