torsdag 25 september 2008

nu har dom blivit tokiga!

Igår var en bra dag, kom iväg bra på morgonen och allt som bara flöt på.
Var så lite att göra igår på jobbet så jag fick sluta 3timmar tidigare och då blev det att sova av sig pga att jag får inte sova så mkt som min kropp behöver just nu ):
Sedan var det upp och hämta jesper lite tidigare för att sedan komma hem och mysa, blev lite surr och dags för jesper att sova.

Var bara lägga jesper, packa väskan för att fara och träna. Träningen gick bra för den var lugn med mycket teknik så den passade mig perfekt som hade lite ont i typ... höftbenet eller liknande aja och så har dom blivit tokiga denna helg. dom ska träna lördag och söndag.. tror inte jag kommer vara med på någon av dom dock för det är ju party på lördag.. yes! :D blir att värma inför måndagsträningen istället med lite party.

annars nu är det ganska varmt ute, stog ute i t-shirt utan att frysa.. det är bra!

Inga kommentarer: