fredag 5 september 2008

Seg nacke och ont i ryggen

Ajaj idag vaknade jag ännu en gång svintrött men skillnaden från andra dagar måste vara att jag har seeeeg nackspärr och ont i ryggen, måste ha sovit jättesnett /:

Annars så har jag lämnat jesper på dagis och tagit mig ända till jobbet, har ont i magen också så vi får se hur denna dag går helt enkelt.
Var ett ganska trevligt avslut på kvällen igår, lotta var och såg Mamma mia igen på bio med juana medans timmy kom till mig på kvällen och vi nötte oss igenom några seriespel i fifa.

Sov en stund innan kvällen men tror jag fick tillbaka det nu, måste försöka vila mer men hur finner man ro?
Idag är det fredag och snart är jag ledig i...... EN HEL DAG! :D tror det blir så att på idag fredag kommer lotta troligt att gå ut med juana, på lördag ska jag träna för att sedan gå ut isf men vi får se hur det blir för jag o lotta har inte haft en egen dag på länge.

Ser fram emot 2 helger efter denna för då är jag faktiskt ledig i hela 2!!!!!!!!! dagar och det känns underbart, känns som jag går ett robotpass just nu, till jobbet hem sov, till jobbet hem sov. osv osv. skönt att snart slippa det förhoppningsvis nästa månad (;

nu har jag fixat frukost = nudlar. ska äta.. mmm gooott (;

Inga kommentarer: