torsdag 4 september 2008

Ezekiel och trötthet

Måste börja bli bättre på att uppdatera och då inte bara på morgonen (;

Igår var jag näst intill utvilad kändes det som men saknar nog några timmars extra sömn för att vara helt återställd.

Jobbade på som vanligt men nu när dom har utbildning så har dom gjort så att dom ska medlyssna med oss för att sedan sitta och svara medans vi sitter breve.
Slår det ut på min effektivitet så blir jag tossig, dock är det ganska skönt att bara sitta brevid och kunna allt som det är nu.
Vi får se vad dom har för planer nu iaf och så ska jag kika på min bonus för igår för har den sänkts mkt ska jag göra som i tisdags och vägra ha medlyssnare med mig, är lite ego men det får man vara.... min bonus framför deras lärande helt klart.

Annars så åt vi god mat igår, tror det är en av lottas favoriträtter t.o.m iaf vad hon säger (; det är en sorts leversås tillsammans med kött, lök, soya och kryddor. man äter det tillsammans med potatis iaf.

Det blev träning igår med GI igen och det var roligare nu än innan kan jag lova för nu har jag lärt mig lite trick som man kan göra. plus att man gör av med mycket vätska i kroppen med gi så det blir som dubbel träning(iaf så det känns).
Satt och pratade lite efter träningen med en som heter Daniel och det var jättekul för vi har varit i ungefär samma sits, han är då nyinflyttad hit till Skellefteå. väldigt duktig på bjj är han även och lär mig nya tips och tricks helatiden.

Annars mot kvällen blev det hem och duscha för att sedan se lite på film och göra den långa vandringen mot sängen, Lotta har börjat mysa mer på kvällarna and i like it!! (:

ne nu ska jag städa undan lite på min plats då det ser ut som ett bombnedslag som inte ens jag skapat.

Chansen är stor att det blir film ikväll då jag är jättesugen att se El Espinazo del Diablo, fast vettefasen om den är så lätt att hitta, har svårt att hitta den hittils ))):

Inga kommentarer: