söndag 7 september 2008

Halft jättetrött och hemlängtande.

Huuaaaa igår var min första lediga dag på länge och den började med träning dock var det bara 3 som tränade så vi tog ett kort pass.

Annars la vi oss i sängen och sov till ca kl 19, då vaknade vi av att det ringde på dörren och där stog ett stycke juana.
Upp o hoppa o göra sig iordning för att sedan åka på fest hos edeljung, väl där spelade vi någon sorts kortfyllegrejj som jag tror jag vann.. eller förlorade för jag verkade få dricka mest av alla d:
Lite singstar och mera "lekar" så var vi så fulla och trötta så vi tog oss hem, tror vi cyklade hem och stenslocknade i sängen.
Vaknade imorrse med dregel och fragma.. tyyyyyyp så.. var bara o mysa med lotta o ta sig till jobbet, tror jag fortfarande är lite full för det snurrar i huvet på mig.

annars nu går det ganska bra o jobba.. känns ok, är hungrig som ett djur så ska försöka smyga iväg till köket och äta lite av min mat.

ah längtar hem o få sova, fast är något grymt filmsugen så får se om det blir en filmkväll vid tvn eller vid datorn, u tell me! (;

1 kommentar:

Malin sa...

Jasså så du är en bloggare också:) Ja Lotta sa igår att hon skulle nedåt så jag sa att hon kan ju bo här också!!!
Nu är ju karusellen igång med husförsäljning och allt vad det innebär....smärre kaos här hemma, men det blir bra i slut ändan.
Ha det bra!