tisdag 16 september 2008

blockerade ninjas!

Nu har dom blockerat mozilla och istället kan man nu surfa överallt i internet explorer.. mycket misstänksamt tycker jag, mozilla har dom ingen kontroll över medans internet explorer kan dom kolla allt...

aja skitsamma jag köra med stealth i min internet explorer så om dom kollar vad jag gör så ser dom bara adressen www.dontwatchmyass.com hihi ;D

annars så har det inet hänt så mycket, var övertrött imorrse och ville inte alls jobba men väl här så flyter det på som vanligt, håller på att fixa min effektivitetsrapport som snart ska se normal ut så vi kan räkna ut min kommande bonus, ska försöka ligga runt förra månadens penning dvs nästan 3000 :D

annars så ska jag nog försöka kidnappa lotta och göra något idag, var sålängesedan vi gjorde något tillsammans så vi får se vad det blir.

aja ska försöka tjäna in lite bonus nu igen, cya!

Inga kommentarer: