tisdag 23 oktober 2007

Övertid och extra pengar?

Då vaknade men tidigt idag och gick på toa, var faktiskt ganska pigg för att vara jag (:
Jesper låg kvar då jag åkte och jag var för första gången ganska snabb på att klä på mig och göra iordning mig, cyklandet till jobbet gick även det utan problem och jag kom sådär en 5minuter i åtta, började ta samtal och dagen började faktiskt riktigt bra med trevliga kunder.

Mickepe kom in jättetrött och jag fick en morgonkram och han beklagade sig över hur trött han var.. (:
Annars nu har jag en tävling som Anna utlyst att hon och jag ska tävla idag och jag ska fasen vinna d: saknar min Lotta men får snart luncha med henne, aj löv!

Jobbet har föresten sagt att det är fri övertid nu så jag ska försöka samla extrapengar till våran resekassa INeedMoney!

Nu har jag och Lotta ätit god lunch på tatung och vi var båda mätta som två övergödda grisar ((; Annars så åkte vi till granngården och köpte kattmat åt våra kissemissar så vi får slippa gnället att maten är slut hos dom.

Är tillbaka på jobbet nu och ska jobba till 15:00 för då har jag synundersökning hos synsam, hoppas jag kan få börja se snart igen och att det inte blir allt för dyrt, vi hamstrar som sagt med pengarna nu för thailandsresan.. åh längtar!

Nu har jag snart jobbat till då jag eg. slutar dvs 20.15 men ska nog sitta kvar till minst 21:00 iaf, mera övertid för miiiiiig! har ätit lite mat som jag hade glömt här sedan innan tacotårta mums!
Nu får jag lite prattid med Lotta o jag saknar henne så mkt, men jag jobbar för våran skull o pengarna.. tror jag blivit pengagalen.. i love money!

Inga kommentarer: