söndag 28 oktober 2007

dum natt = ont i huvudet

Inatt var Jesper väldigt jobbig han vaknade med 5minuters intervaller från 02 till jag vet inte när men jobbigt var det iaf, tillslut så somnade han ordentligt men då känns det som att det var 1 timme tills jag fick gå upp med honom.

Väl uppe så borstade vi tänderna, åt frukost, tittade på hitta nemo, lekte och busade helt enkelt, efter Jesper hade ätit sitt ris och korv så var det dags för honom att lägga sig.
Mycket tjoande och lekandes i sängen hans så somnade han dock inte utan jag tog upp honom vid ... 1 tiden kanske och då åkte han och jag o köpte helgmat ala max!

Nu är Lotta uppe och håller på att rensa Jespers rum och gör iordning en tvätt, jag är så stolt över min gumma att hon orkar även när hon mår dåligt som hon gör nu.

Ne nu ska jag bränna skiva 1 av Band of brothers och vad kan man säga den mini serien är enstående.. måste få lotta att se den med mig!

Inga kommentarer: