måndag 22 oktober 2007

Försenad morgon

Vaknade idag 07:10 av att Jesper ropade till, hade igår satt väckarklockan på 06:40 men Lotta hade tydligen drömt om att det ringt så hon hade väl satt snooze för att sedan stänga av mobilen i sömnen :D

Upp fort kom jag iaf och började göra mig iordning då Jesper lugnt låg kvar i sängen, klädde på mig och gjorde mig iordning i lugn och ro.. iaf sågott som det gick i stressen.
Samlade ihop kläder till Jesper för att sedan byta om honom till dagiskläder och ta med extrakläder, ytterkläder osv. Upp på cykeln med Jesper, matlåda och extrakläder och iväg till dagis gick som ett spjut!!

Väl framme på dagis lämnade jag av Jesper och det gick bra även fast han var lite morgontrött och blyg, men det tar oftast bara 5minuter så är han som en helt ombytt sprallig tokig liten sak d:

Fortsatte cykla till jobbet, kom fram och loggade in endast 3minuter sent och det kan jag bjuda på, började ta samtal och så som vanligt inte mkt mer med det.
Lotta ringde och undrade om jag ville äta på dallas, så det blev att jag Lotta och mickepe åt jättegott på dallas mums kebabtallrik mmmmm

Tillbaka och jobba och här sitter jag nu och vill bara hem, har föresten fått reda på att jag ska få jobba lite med SPP pensioner och det kan ju bli roligt med lite administrativt.. i like it! hem och se film ikväll ska jag föresten får se vad det blir (:

Inga kommentarer: