onsdag 24 oktober 2007

Utbildning och övertid igen..

Vaknade runt 07 tiden imorrse och började gå upp med jesper, skulle börja 4timmar tidgare dvs vid 8tiden så var dags att börja göra sig iordning.
Jesper var glad och lekfull på morgonen så klä på sig göra iordning sig och jesper var inga problem, sedan som en överaskning kom Lotta hem precis innan vi skulle börja göra oss iordning på slutet för att åka. me like!

Fick dock gå till dagis med Jesper fastsadlad på cykeln då vi hade glömt hans hjälm på en plats vi inte visste då, det gick faktiskt bra ändå och lämnade Jesper i ganska bra tid.
När jag lämnar Jesper så cyklade jag vidare till jobbet och var klar för att börja jobba ungefär 5minuter över åtta.

Jobbade till strax innan klockan nio då jag hade utbildning om fullmaktsregistrering för SPP (handelsbanken), detta verkade ganska svårt men går nog galant när jag får börja arbeta på egen hand istället för att se när dom gjorde.

Annars jobbar jag som vanligt och ska nog strax äta... gottigotti!

En sådanhär ska mickepe kolla om han får billigare åt mig.. den är snygg den är bra (ungefär som min Lottipotti) den ska jag ha!











Har svarat en massa i telefon och då ringde Lotta så behövde hon hjälp att lägga Jesper så då hämtade hon mig så hjälpte jag henne snäll som jag är.. saknat henne så mkt hela dagen

Annars nu har jag svarat och svarat och får snart komma hem, blir lite mera övertid då jag eg. slutade 21:00 men som sagt alla pengar är välkomna i min ficka, är en bit kvar så ska fortsätta jobba nu för att sedan åka hem till min älskling (:

Inga kommentarer: