lördag 20 oktober 2007

Ledig helg


Då vaknade man av Jesper runt 7:30 tiden efter lite snoozning och vällingspring på morgonen, gick upp och började stöka ihop en frukost till Jesper och mig som bestod av müsli och lättfil.

Lotta fick sova vidare då hon jobbat ungefär till 00:00 på natten och är ganska slut, jag och Jesper har lekt på morgonen, ritat, tittat på byggare bob och haft allmänt mysigt.


Runt elvatiden så gjorde jag iordning mat åt Jesper som var någon sorts potatisgratäng, ost, tomat och köttfärs och det smakade faktiskt väldigt bra, tack Gerdan för det ((:

Efter Jesper har ätit så ska han sova så jag gick upp och lade honom i sängen och utan problem ligger han där nu och myser sig förhoppningsvis till sömns, sitter själv vid datorn och håller på att packa upp Hostel 2 som jag tänkte att jag skulle se idag då jag såg 1an igår.





























Efter vi la Jesper så satte jag mig vid datorn och fortsatte då se Hostel 2, hann dock inte se hela då jag småspelade wow emellan.
Efter 14tiden så vaknade Jesper så då klädde vi på han och gick ut på en promenad, det var väldigt skönt att komma ut o gå lite hela familjen.. myspys!
När vi kommit in så satt vi lite framför tvn och lekte runt med Jesper igen, började göra kvällsmat lite senare mot kvällen.
Det blev stekt ris, kyckling, ägg, tomater och gurka i en härlig blandning det är väldigt gott (((:
Började efter maten städa upp hela undervåningen så där ser det helt okej ut nu faktiskt, efter en stund så skulle Lotta åka och jobba och jag började lägga Jesper.
Nu var det äntligen dags att se klart Hostel 2 och det gjorde jag dock blev jag väldigt besviken då den efter början av filmen hade tappat helt känslan som 1an hade och fortsatte så även till slutet );
Nu sitter jag och spelar lite wow igen.. yay se så mkt jag har o göra om dagarna (;

Inga kommentarer: