söndag 21 oktober 2007

Morgonen efter...

Idag fick jag lite sovmorgon vid 8 tiden gick jag upp med Jesper och efter det har det varit i princip full rulle hela morgonen, det har varit allt från byggare bob, apor, peka böcker, spring, lek och stojjs väldigt livat dvs ((:

Jesper fick lite rester från morgondagen men det gjorde inte han något utan han åt upp allt snabbare än jag cyklar till jobbet, Efter han ätit så gick jag upp med honom för att sova och det har väl inte gått så bra 1 timme efter så är han fortfarande vaken.
Under tiden vi har försökt att få honom att sova har jag dock hunnit se 2 episoder av The ultimate fighter så jag har bara 2 avsnitt kvar på säsong ett(den håller på med säsong 6 nu men ser den från början igen)

Nu har jag lagat mat åt både mig o Lotta och det blev potatis, rödbetor och pölsa mums!
vi ska se om Jesper somnar snart annars ska vi nog bara mysa en stund medans vi kan för Lotta ska jobba igen vid 15 tiden tror jag ):

Inga kommentarer: