tisdag 10 februari 2009

som den vise Lotta sa

Som det stog i lottas blogg igår stämmer så bra, bara några ord kan få en trött, sliten, less och nere person på bra humör igen (:

var väääldigt trött idag och mådde inte heller så bra men fick mig till jobbet iaf tack vare att jag fick vila lite extra på morgonen då lotta gick upp o tog jesper.
resten gick bra och jag fick jesper till dagis och hämtade upp Jocke även, till macken och sedan till jobbet.. som vanligt så att säga (;

när jag klampade in på jobbet fick jag en klapp på axeln och kommentaren: bra jobbat igår, det märks att du vill detta och du utvecklas.. av alex o-:

så då blev jag som glad och lite piggare även fast jag är helt slut i både huvud och kropp idag, ska försöka kämpa mig igenom dagen och sedan kvällen.
Annars idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. funderar på att städa undan lite hemma och bara vara med lotta o jesper

aja tillbaka till telefonen nu, uppdaterar ev. senare om jag int somnat med huvudet på tangentbordet! (;

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Älskling då :) Du är ju duktig på det du gör, det är bra att dom andra säger det rakt ut till dig :) Längtar efter dig!