torsdag 12 februari 2009

kväll/natt

Då var det första kvällen natten utan lotta o det kändes jätteskumt, lade jesper och det gick bra sedan fixade jag lite fika och morgondagens mat.
Senare då jag var klar så lyfte jag över jesper till vårat rum delvis för det kändes ensamt och delvis för att det blir lättare för mig att nå honom istället för att stiga upp o gå till hans rum.

Vaknade en gång under natten och då trodde jag lotta var där men det var jesper så det gick bra ändå men inte riktigt samma sak );

annars så vaknade jag vid 06:30 då väckarn ringde av att jesper var borta, han hade gått ner själv utan att väcka mig och satt igång tv.n och tittade på Dora.
Så steg upp o fixade frukost åt jesper och mig för att sedan klä på oss och åka till dagis, som vanligt hämtades jocke upp på dagis och vi begav oss till jobbet.

känner mig faktiskt ganska utvilad idag så ska försöka hålla detta uppe o städa lite då jag kommer hem, igår var jag så slut så jag slocknade ganska tidigt men minns inte tiden /:

aja lugnt på jobbet idag och ringer knappt något.. ha en bra dag och låt denna gå snabbt så det snart bli fredag (;

Inga kommentarer: