onsdag 18 februari 2009

japp idag då.. vaknade trött som aldrig förr men kom väl upp efter en liten stund ändå, och då jag säger liten så tycker nog inte lotta samma sak (;

gick ner och var tvungen att lägga mig en stund på soffan för jag var så grymt trött och då väcktes jag inte av väckarklockan utan jesper som kramade mig och pussade mig på kinden.. aww
gick bra att klä på sig o göra sig iordning och även jesper var väldigt lätt att få med idag.

Gick ut emot thimmy som vi skulle åka med även idag och jesper trallade på hela vägen att vi skulle åka racerbil... om det är någon som ej ska blandas ihop med racerbil så är det nog thimmy d:

är på jobbet nu och sitter även idag i receptionen och gömmer mig.. kanske skulle försöka få denna till min fasta plats? samtidigt som man är isolerad och borta från allt är det saknaden av folk som väger tungt.. men men slipper ju välja för efter denna vecka är det nog media som har receptionen.

ikväll.. ja vad händer? i dunno. ev. träning om min mage tillåter det men ej bjj utan styrke då

Inga kommentarer: