måndag 2 februari 2009

Helgen som flög förbi

sådär nu har helgen flugit förbi med raska steg och här är man då åter på jobbet och försöker få tiden att gå så det blir helg ännu en gång ;D

Ja i lördags var vi ute med Linda o Co. och åkte i erikslidsbacken med jesper o alla barnen och det var jätteroligt, kul att se jesper så glad då han kom på hur man åkte med stjärtlapp (;

mot kvällen blev det middag på viking med lotta på tu man hand och det var jättegott dock orkade ingen av oss att äta upp maten helt så det var väl bra antar jag?
mot kvällen satt lotta o slöade vid datorn medans jag såg en riddares historia, nöjda så la vi oss och sov så skönt (;

söndagen var väl mindre händelserik men vi hann iaf att städa hemma så det ser helt ok ut och plockade bort lite mera av julen.
jag spelade lite wow och lagade jesper byxor och så såg jag ju även ufc 94.

ville inte alls vakna idag men här är man ändå.. huvva ); ska bevaka lite tradera aktioner som jag fått sikte på (;

Inga kommentarer: