fredag 4 januari 2008

snart slut

snart har vi slut på tid o jobba och får åka hem, ska se om vi kan handla hem lite myssnacks och mysa upp lotta. är förövrigt jättepigg och så förutom att jag ser lite suddigt men det går o lösa d;

annars så har jag haft roligt här idag, mkt folk som man saknat som.. blir nog att folk kommer hem till mig o lotta på söndag o det blir kul isf, hoppas vi blir några (roligare så)

annars så är det mkt folk som ringer som vanligt och det är lite segt men det är ju därför jag har jobb så ska inte klaga, tyckte det var roligt föresten med en som jobbar här som skulle få 33kr extra i timmen för att göra samma sak som jag men jag skulle få 195kr lr extra hehe d:
jag är mer värd jag vet o han som skulle jobba är mongo så rätt ska vara rätt ;D

ne nu saknar jag min lotta jättemkt så ska skynda bort folket som ringer.

Inga kommentarer: