tisdag 22 januari 2008

Kvällen

Ja tiden flög fram och så slutade jag 16:25 och då var det hem för att hämta jesper och sedan fortsätta ännu mera hemmåt mot min lotti (:

Väl hemma så gjorde vi inte så mkt utan lotta gjorde en av mina favoriträtter Pasta Carbonara och det är så himmelskt gott!!

Sedan var det att gå med familjen till lottas jobbarkompis Nina och lösa hennes bredband och telefoni problem och jag tror det gick bra för hon har inte hört av sig ännu (;

Mer mot kvällen blev det poker för lotta och jag såg klart UFC 80 och den var helt klart värd att se en extra gång.
Blev även lite ströspel i wow och sedan läggdags, men det roliga var att jesper sov en stund hos oss sedan hela sängen i princip i sin egna säng!

Upp på morgonen nu och lämna jesper hos sin mormor för att sedan åka vidare till jobbet och kom endast 8min försent, var kö på vägen hit som förstörde allt.

Men men nu är jag inte den som klagar (; kanske ska med jesper och titta på tv apparajt men vi får se hru det blir, lotta.... im soon coming home for u!

Inga kommentarer: