onsdag 16 januari 2008

Ny dag ny tidig morgon

Idag ville Jesper inte riktigt sova så han började nattbråka lite med oss redan vid 05 på morgonen, han somnade senare men då var det som nästan försent att få tillbaka sömnen.

Blev även idag att skynda till dagen och åka vidare till jobbet o vara snabb o logga in sig, gick bra och kom i tid men var sådär lagom stressad |:

Gick bra att jobba inte så mkt o göra o satt mkt med administrativt även idag faktiskt, tiden flög fram till lunch o jag åkte hem o hämtade hem posten till mig o lotta.

Blev lite mat och satte mig sedan vid datorn och spelade lite, måste ju få upp min lillgubbe snart så jag kan raida med den (;
Åkte o hämtade jesper på dagis och blev avsläppt av lotta på jobbet, väl på jobbet var det en utbildning från tv 1000 som skulle peppa oss osv. även en tävling blev det.

Nu sitter jag o blandar administrativt och telefon var och varannat måste säga att admin är 100ggr bättre. ska fortsätta nu men får se vad som händer mot kvällen, har hört rykten om Resident evil extincion på bluray d: mmmmmmm godis

Inga kommentarer: