tisdag 15 januari 2008

Nystart

Då var det dags att försöka sätta igång att blogga om mitt liv igen då.
Vaknade imorrse trött som bara den faktiskt, hade gärna stannat och sovit en sådär.. 5timmar till kan jag tänka mig (;

Upp o ta Jesper så det blev byta blöjja, klä på honom, ta in honom i sovrummet så han fick träffa mammsen sin innan vi åkte vidare till dagis.
Lämnade sedan av honom på dagis för att skynda mig till jobbet som numera hittas på hedensbyn.

Här har jag suttit mycket och gjort administrativt jobb och inte så mkt telejobb faktiskt och det är jätteskönt må jag säga.
Försöker även hjälpa Lottas syster med en kabel så den inte blir allt för dyr och har nog hittat en lösning men vi får se på den biten.

Annars idag då? vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag har mest gjort samma sak, ska hämta jesper på min middag och skjutsa hem honom för att sedan åka tillbaka o jobba sista biten.
Funderar på att åka förbi mickepe så vi kan kika lite vad det är som låter på bilen och kanske spela lite vem vet? får ser hur det blir som sagt (:

saknar min lotta så grymt mkt o längtar hem... snyft

Inga kommentarer: