söndag 9 mars 2008

zombiesar på jobbet..

många zombiesar på jobbet som var ute igår kväll, själv är jag väldigt fräsch men lite trött bara, vore skönt att få sova en.. 2timmar till men det vore väl för mkt begärt härifrån ):

annars så var jag ute igår ensam för första gången tror jag och det var faktiskt riktigt roligt, inte ställena för dom var inte min stil direkt(kanske?) men folket som jag träffade ute.
många från xzakt ute och mkt folk även som slutat, slutade ganska tidigt om man räknade med dom flesta andra som efterfestade på något hotell osv hehe.

men nöjd med kvällen som sagt, kul o träffa folk o bli mera bekant med andra (:

ne nu ska jag svara lite så det inte blir för stora köer här och vi kanske får lite ledigt.. längtar hem föresten då lotta ska jag min absoluta favoriträtt pasta carbonara.. ni som inte gillar den har inte provat lottas.... den är OH MY GOD!!! :D

Inga kommentarer: