onsdag 5 mars 2008

trött morgon

idag var en riktigt trött morgon /: vaknade o hade ingen som helst lust att röra mig ur sängen men det fick man göra iaf, satt lite vid datorn och jesper tittade på pippi så var det återligen dags att åka till dagis o lämna jesper för att sedan åka till jobbet.

fick min favoritplats borta i hörnet en fördel med att komma tidigt, annars så finns det lite roligt folk här ändå, sitter breve jesper och erik som jag hoppas kan göra min dag lite roligare (:

är grymt spelsugen på wow må jag säga, har bara xboxat nu i några dagar som är riktigt roligt men saknar att äta upp folk som inte kan spela i wow.. (;

tänkte ta en promenad idag igen, var ju duktig och gick igår med lotta på stan, hoppas på att få upp lite att man går då och då. vara sådär som man tycker andra gör så bra men dom fuskar säkert (;

åt på max igår föresten och efter halva målet så kom jag på att det är inte så god mat där.. ser mer fram emot... typ kycklingsallad eller liknande.. vad händer med mig? (:

med lotta går allt bra hon är gladare och piggare iom operationen och hennes viktnedgång, applåder till henne helt klart som hon kämpar.

annars så har jag glömt mat idag igen.. börjar lessna på att vara glömsk så får se vad det står på menyn

Inga kommentarer: