tisdag 4 mars 2008

tiden....

Idag fick man nästan sovmorgon då jesper vaknade efter mig ... kan vänja mig vid det aaa helt klart!

Annars så var det o lämna jesper på dagis och han var jättetrött men det går nog bra, fortsätta mot jobbet och sätta igång direkt.
Idag har tiden gått så sakta.. känns som klockan borde vara minst 13 men den är 10... hua denna dag kommer ta kål på mig..

är lite roligt folk idag vid mig iaf som tur är som erik och dick yay!

Sitter föresten och suktar efter army of two till 360n ... mm ser så roligt ut och att man måste vara två gör det ju inte mindre roligt heller, hoppas bara dom inte förstör ett spel som verkar så bra.

ne nu ska jag ta lite rast snart och glömde mat så får se vad jag äter idag sen, är sugen på.. hm.. nått med kyckling iaf (;

Inga kommentarer: