torsdag 4 juni 2009

Crunk Juice

Idag började ganska bra ändå med att vakna o få snooza lite, få jesper till dagis gick oxå bra men efter det dök det ganska rejält.. cyklade ledsen o irri till jobbet och började svara.

kunde dock inte hålla länge då burre ramlade in glad som en lärka och började skojja runt, sedan blev det väl lite missförstånd mellan lotta o mig men försökte be om ursäkt o hoppas hon tog det rätt.
Resten av dagen på jobbet var väl sådär för jag kände mig så himla nere.. och jag vet som inte direkt varför heller.. sprang i princip ut genom dörren då jag slutade för att hämta jesper och ta mig hem, väl hemma känns det så mkt bättre.

har precis lagt klart jesper men vet inte om han sover eller ej ännu, sitter o lyssnar på lite crunk(Crunk juice ftw!) och funderar på att se REC ikväll, har sett den förut för lääääängesedan o minns att jag tyckte den var väldigt bra.

Inga kommentarer: