tisdag 12 maj 2009

Lite sen uppdatering

Ja gårdagen gick väldigt bra med kurs på dagen och så fick man sluta tidigare på allt oxå :D
hem och sedan handla lite o hämta jesper, gick en sväng på stan och hittade två fina Hopkaido tröjor så köpte en lila och en grön, fin fina var dom iaf (: på kvällen blev det bjj/judo träning med mkt fys och sedan avsluta kvällen med thimmy och lite ufc kamp :D

Idag var jag dock segstartad på morgonen men gick bra tillslut, cyklade med jesper till dagis och allt gick bra för att sedan åka till jobbet.

väl på jobbet fick jag några frågor vart jag varit och så var som kul att någon saknar mig iaf där (:
gick segt men bra att jobba oxå men moralen var väl inte på topp pga att jag längtar nog mer till semestern nu än innan.
Var kul att träffa vissa igen men trist på ett sätt för många slutar nu också så blev endel farvälkramar o så ):
hade en utbildning idag oxå men inte för något vi ska ha eg. utan bara något vi ska kunna men skönt att komma ifrån lite ibland oxå o var en bra utbildare med bra humor.

cyklade hem o ganska rask takt men känns som jag hade en nerv i kläm så fick kramp i benet ibland och var inte det skönaste, mötte upp lotta i lekparken o där var jesper, lion och frida dock gick vi hem ganska snabbt för jesper hade förbrukat blöjan (;

nu är jag hemma och håller på att laga mat, jesper myser med lotta o så. inte riktigt vad jag ska göra.. äta lite ensam nu kanske?

aja får väl se vad kvällen har att bjuda på... typ kanske.. vet inte..

Inga kommentarer: