måndag 18 februari 2008

slut på dagen

så skönt att jag snart får åka hem! min lotta kommer och hämtar mig på allt oxå.. lovely!!

imorrn är det 4timmars sedan ett dagspass och möte som börjar kl 18, annars så är det bara utbildning den 22e och sedan semester och dagarna till lottis op dag... läskigt men ändå roligt. dagen har gått relativt snabbt och jag har varvat teletid med administrativt på eget initiativ och jag tycker det funkade riktigt bra faktiskt, kul att få lite variation på jobbet.

dom verkar inte ha skickat min kryssbox 360grader ännu och det känns lite surt men annars så är det eg. inte så bråttom jag har ju faktiskt varit utan ganska länge innan.. men suktar gör man ju (;

ikväll blire film har jag bestämt och det är spikat, vilken film det blir vet jag faktiskt inte men är sugen på skräck som vanligt... (;

Inga kommentarer: